Monday, October 19, 2020

Macam mana rasa Amoora Superfood?

Bismillah, 
Assalamualaikum sahabat Kak Wan yang di Rahmati Allah. Semoga sihat dan baik-baik semuanya. 

Ini memang soalan yang first orang akan tanya, apa rasa Amoora ni Kak Wan. Ok, gambar atas ni Amoora Gold Edition, rasanya masam masam manis, sedap sangat. 

Anak anak Kak Wan memang suka sangat yang ni. Amoora Gold Edition ada 9 bahan organik dan Superfood didalamnya. Bagi ibu2 hamil yang alahan, sangat bagus dapatkan nutrisi daripada Amoora Gold Edition, dengan rasanya masam masam manis (light2 je) rasa buah yang sedap. Boleh hilangkan rasa loya tekak, sudah pasti akan menyukainya bila makan. 


Rasa Amoora Bidadari lain daripada yang lain, sebab Amoora Bidadari ni sangat special buat WANITA. Ada tambahan 5 herba selain daripada makanan sunnah dan juga bijirin organik. 

Rasa manis manis buah tu memang sedap, ada rasa herba di dalamnya, ada rasa sireh sikit, dan herba lain. Tapi jangan risau tak ada rasa pahit, kelat macam jamu atau majun pun (Bidadri semestinya bukan jamu atau majun) walaupun ada tambahan herba di dalamnya. Rasa yang sedap!!!! 


Amoora Limited Edition ni susah Kak Wan nak bagitau rasanya macam mana hehe, Amoora paling sedap bagi Kak Wan, setandinglah dengan harganya. Rasanya bermacam macam rasa, kurma, aprikot, buah tin, madu, kismis dan banyak lagi bahannya, bila bersatu jadikan segentel Amoora, memang sangatlah sedap. 


Amoora Original rasanya juga bermacam macam rasa, rasa kurma yang bercampur dengan berbelas belas bahan lain, aprikot, kismis, badam, madu, minyak zaitun, chia seed, buah tin, MasyaAllah sangatlah sedap rasanya. Rasa manis manis buah asli dengan pelbagai jenis buah. Jangan risau..tak rasa pelik pun memang rasa sedap hehehe. 


Amoora Bijirin lain daripada yang lain bagi kak wan, sebabnya bahannya sangat mewah dengan kekacang. Rasa kekacang sangat sangat. Ada biji labu, biji bunga matahari, badam, cranberry, hazelnut, goji bery dan kismis hijau. Wowww banyakkan!! Rasanya yang berlemak2 gitu sedap sangat. Ibu menyusu untuk milk booster dan ibu hamil sangatlah bagus amal ni. 


Amoora Supertea minuman detox pertama dengan gabungan Superfood, rasanya sedap juga, tak rasa pelik pun. Rasa sikit2 halia dan lemon. Sangat menyegarkan badan. 

Jangan risau, produk Amoora Superfood semuanya sedap sedap. Sentiasa dapat feedback memang tak boleh nak stop makan hehehe, haaaa apa maknanya tu??? Sedap la tuuu. 

Jangan lupa makan Amoora Superfood, ingat kurma ingat Amoora tau!! 

Lots of love 💞 
Kak Wan 









No comments:

Post a Comment

Habis baca tinggalkan jejak ok 👌