Friday, October 23, 2020

Amoora Bidadari istimewa buatmu, Wanita

Bismillah, 

Salam asar buat sahabat kak wan. Kak wan nak share betapa istimewanya Amoora Bidadari buat wanita. 

Kenapa Amoora Bidadari istimewa untuk WANITA. 


Amoora Bidadari 1001 rahsia untuk kesihatan terbaik buat WANITA.

Amoora Bidadari sebaiknya dimakan 30 minit sebelum sarapan pagi. Jika tidak boleh sebelum makan, boleh juga diambil selepas sarapan, tapi yang terbaik adalah sewaktu perut kosong. Amoora Bidadari sebagai makanan tambahan yang mengenyangkan. Jadi kurang nak makan nasi dan makanan yang lain. 

Membantu wanita booster tenaga, isteri bekerjaya dan isteri yang bekerja di rumah. Keduanya sama penatnya. Mengadap kerja yang tak pernah habis. Setiap hari buat kerja yang sama. Hebat wanita ni, buat keja umpama tangan sotong, buat keja banyak dalam satu masa, dan boleh jaga dan urus anak anak kecil pada masa yang sama, yang tak boleh dibuat oleh orang lelaki. 

Amoora Bidadari terbaik untuk dalaman wanita. Dalam Amoora Bidadari ada tambahan 5 jenis herba yang sangat sinonim dengan masalah kesihatan wanita. Herba yang ada dalam Amoora Bidadari sememangnya herba yang sangat diperlukan oleh wanita. Biasanya wanita mengalami masalah period, angin yang banyak dalam badan, kentut vagina, keputihan, senggugut, dan banyak lagi. Tersangat banyak nak listkan bab kesihatan wanita. Sekali lagi kak wan nak ingatkan, walaupun Amoora Bidadari ada tambahan herba tetapi Amoora Bidadari bukanlah majun atauun jamu, ianya adalah Superfood. 

Walaupun dalam Amoora Bidadari ada tambahan herba tetapi Amoora Bidadari tidak panas kerana sudah disinergikan dengan seimbang dengan bahan bahan yang lain. Sangat sesuai untuk ibu dalam pantang. Ibu yang ada masalah kurang susu badan. Gabungan yang sangat mantap, makanan sunnah, bijirin organik dan herba, sangatlah terbaik. 

Tindak balas Amoora Bidadari sangat cepat. Perlu makan waktu pagi sahaja dan hanya setengah biji. Pastikan minum air yang cukup. Nak cuba Amoora Bidadari boleh terus wassap kak wan, klik chat box wassap diatas ya. 

Lots of love 💞
Kak Wan


No comments:

Post a Comment

Habis baca tinggalkan jejak ok 👌