Thursday, October 22, 2020

Coklat Kurma Energy Ball


Bismillah, 


KiddoDates, coklat kurma yang sangat sedap, anak anak pasti suka!! Tapi, Kiddo-Dates ni bukan untuk anak anak je tau, mak ayah nak makan pun boleh juga, daripada awak dok kunyah coklat yang tinggi gula tak menjamin kesihatan tu kan, lebih baik kunyah2 isap2 Kiddo-Dates ni, memang banyak sangat khasiatnya, tinggi nutrisi,dan  macam2 vitamin ada. 



Bahan mahal dalam Kiddo-Dates ialah Kakao, dark chocolate yang mampu memberi mood  tenang. Khasiat kakao adalah mengandungi mineral serta vitamin A, C dan E, meningkatkan peredaran darah sehingga ke otak dan merangsang ingatan yang lebih baik. Dan yang paling best dalam Kiddo-Dates bukan sahaja ada kakao tapi ada bahan yang terbaik untuk perkembangan otak seperti madu, kurma, kismis, badam, pati delima dan minyak zaitun palestin. Gabungan bahan2 yang ada dalam Kiddo-Dates ni yang membuatkan rasa Kiddo-Dates bertambah sedap dan terbaik untuk kesihatan. 


Kiddo-Dates di cipta untuk semua golongan, anak anak kita hari ini yang terdedah dengan gadget, ibu ibu yang sibuk dan kepenatan seharian dengan kerja, para ayah yang hadap kerja yang mencabar dan kepenatan sepanjang hari. InsyaAllah, Kiddo-Dates sangat membantu untuk mood kita yang lebih tenang dan mood ceria. 


Jangan lupa cuba Kiddo-Dates hari ini. Dapatkan sekarang dengan harga PROMOSI, belian sebotol Rm55dan belian kombo 2 botol hanya Rm100, jimat Rm18!!! Wow berganda2 jimattt!! Last promosi 30 Oktober ni sahaja. 


Nak tau lebih lanjut, boleh terus wassap kak wan tau, klik chat wassap kat atas 👆👆


Lots of love 💞 

Kak Wan 

No comments:

Post a Comment

Habis baca tinggalkan jejak ok 👌